Din octombrie, compania AutoWallis Distribution România, unic importator al mărcii SsangYong pe piața auto din România, este alături de tine la meciurile din SuperLiga României.
Colaborare de succes: SsangYong vizibil pe panourile publicitare la meciul ”U” Cluj - Botoșani
1x2.ro salută cooperarea între ”actorii” importanți ai economiei de piață și sportul de performanță!
Primul meci la care ați putut vedea marca SsangYong pe panourile din proximitatea suprafeței de joc a fost cel al liderului, Universitatea Cluj, disputat la Botoșani.
Media întâlnirii de spectatori a fost în jur de 2,2 rating național, iar softul estimează 398.000 de spectatori.
De asemenea, partida a avut share, cotă de piață, de 6,3%, ceea ce înseamnă că din toți oamenii care se uitau la televizor în acel interval orar, 6,3% urmăreau meciul.
Mai mult, pe ultimul sfert de oră, a atins un rating de 3,4, adică, aproximativ 617.000 de telespectatori au urmărit finalul de meci.
SsangYong: 70 de Ani de excelență în producția de autovehicule 4x4
SsangYong, cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud, înființat în anul 1954, este specializat în fabricarea autoturismelor 4x4.
În prezent, compania exportă autovehiculele sale în peste 126 de țări, inclusiv România.
Anul acesta, SsangYong aniversează 70 de ani de la prezența pe piața mondială, perioadă în care notorietatea brandului a crescut exponențial.
Compania este respectată pentru stilul atractiv și performanța remarcabilă a autoturismelor, oferind o gamă diversificată de SUV-uri prezente în segmentele B (Tivoli), C (Korando și versiunea electrică Korando E-motion, Torres), D (Rexton) și pickup-ul Musso Grand.